Nepodceňujte vyhledávání na internetu.Zákazníci si často pamatují název vaší firmy a potřebují na vás najít kontakt. Pokud nebudete mít web zoptimalizovaný, je pravděpodobné, že vás na internetu nikdo nenajde.

Co je SEO optimalizace?

Vyhledávání na internetu je nejčastějším způsobem, jak spotřebitelé hledají zboží a služby. Hlavním cílem SEO (search engine optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače je zajištění co nejčastějšího zobrazování webu ve vyhledávačích na co nejvyšších pozicích za účelem jeho vyšší návštěvnosti a zvýšení zisků. Optimalizovaný web je tedy pro uživatele internetu viditelnější.

K čemu je SEO optimalizace www stránek dobrá

Vyhledávače přivádějí na weby největší množství návštěvníků. Pokud nejsou vaše www stránky ve vyhledávačích dobře umístěny, jsou v podstatě neviditelné.

Místo toho, abyste složitě lovily zákazníky, investujte do SEO optimalizace a vyhledávač vám zákazníky přivede sám. Vyhledávač pracuje bez nároku na honorář a stačí mu, že máte webové stránky s kvalitním obsahem. Vše probíhá automaticky, zdarma a nonstop.

SEO optimalizace dopomůže k častějšímu zobrazování vašich webových stránek na vyšším pozicích ve vyhledávačích a tím přivede na váš web více návštěvníků. Navíc se bude jednat o relevantní návštěvníky, čili potenciální zákazníky, kteří skutečně hledají to, co na webu nabízíte.

Cílem SEO není pouhý růst návštěvnosti, ale růst zisků

Do SEO optimalizace je však nutno investovat s rozmyslem, jelikož náklady na SEO mohou být ve finále vyšší než váš zisk ze SEO. Cílem optimalizace pro vyhledávače je růst zisku, samotný růst návštěvnosti vám zvýšení zisku nezaručí. Proto musí být před započetím SEO provedena také analýza produktů a služeb z hlediska toho, jak hodně se vyhledávají a kolik se na nich vydělává. Můžete mít produkty či služby, které jsou velmi hledané, ale z různých důvodu z nich není dostatečný zisk.

Splněné cíle dle Google Analytics

Základ SEO úspěchu spočívá v kvalitním obsahu

SEO není způsob, jak jakýkoli web dostat na přední pozice ve vyhledávačích na nějaká klíčová slova. Cílem je poznat, co uživatele zajímá, to jim nabídnout a tím se dostat „dopředu“. Kvalitně lze optimalizovat pouze takový web, jehož majitel si je tohoto vědom a počítá s tím, že je to právě obsah, který tvoří základ úspěchu.

Co SEO není aneb Mýty o optimalizaci pro vyhledávače

Mnoho lidí má velmi zkreslené představy o tom, co znamená SEO optimalizace. Cílem SEO optimalizace není dostat web na 1. místo ve vyhledávačích pro obecná slova, na která sice bude klikat hodně lidí, ale nevzniknou z nich zákazníci. Nikdo vám ani nemůže zaručit první místo v přirozeném vyhledávání na Google či Seznamu na libovolné klíčové slovo.

Hlavní výhody SEO optimalizace

  1. Zvýšení návštěvnosti

    Posun ve vyhledavačích přinese nové návštěvníky, kteří hledají vámi nabízené zboží nebo služby. V závislosti na konkurenci se tento efekt projeví za 1 – 3 měsíců.

  2. Snížení nákladů na placenou formu reklamy

    Z dlouhodobého hlediska je SEO optimalizace výhodná, jelikož vám ušetří náklady, které byste jinak věnovali do placené formy reklamy. Díky vyhledávačům získáte potencionální zákazníky levněji, než u jiných forem reklamy.

  3. Lepší orientace návštěvníků na webu

    Kvalitní obsah a struktura webu, která bude provedena na základě SEO analýzy, se projeví okamžitě. Návštěvníci webu snáze najdou potřebné informace a získají důvěru.

  4. Zvýšení prodeje (zisků)

    Dobře zoptimalizovaný web má mnohem více návštěvníků, kteří skutečně hledají to, co na webu nabízíte. Jedná se tedy o potenciální zákazníky, kteří s vámi mohou uzavřít obchod. Vyhledávač vám takové zákazníky přivede sám.

 

Máte zájem o optimalizaci webu pro vyhledávače
nebo o SEO konzultace?

Nezávazná poptávka

Nahoru

Výběr realizovaných projektů

Více z portfólia

Studio Bajola

Olga Bajková
Teličkova 6
751 24  Přerov 4

Kontakt

bajola@bajola.cz baaajola

Sociální sítě

Facebook LinkedIn

Máte zájem o spolupráci?

Požádat o cenovou nabídku

Zásady zpracování osobních údajů
Copyright © 2013, Olga Bajková