1.

Tvorba a správa webových stránek

kompletní tvorba webových stránek vč. implementace redakčního systému pro blog a diskusní fórum (celkový rozsah webu cca 500 stránek), pravidelné aktualizace a správa obsahu

Web Dolce Diva

2.

Facebook

úprava nastavení, vytvoření obrázku do záhlaví a avataru, publikace několika vzorových příspěvků

Grafika pro firemní Facebook profil Dolce Diva

3.

Webové analýzy

Po dvouletém provozu webových stránek byl proveden redesign webu a základní SEO. Po dalším roce a půl se společnost rozhodla investovat do řádné SEO optimalizace s cílem zvýšit relevantní návštěvnost z vyhledávačů a počet klientů.

Byly provedeny kompletně všechny webové analýzy, na základě kterých byla zahájena intenzivní optimalizace webu. Na základě analýz byly také identifikovány finančně neefektivní marketingové aktivity, které byly následně pozastaveny (údržba microsite, některé placené zápisy v katalozích) či změněny (PPC kampaň).

4.

SEO optimalizace

Provedené změny

SEO optimalizace byla prováděna v průběhu 6 měsíců a byly provedeny tyto kroky:

  • nová obsahová strategie vč. nafocení profesionálních fotografí
  • kompletní přepracování textů (web copywriting)
  • několikanásobné rozšíření webu, vč. implementace poradny a blogu
  • vyladění zdrojového kódu
  • kontinuální budování kvalitních zpětných odkazů, zj. formou PR článků

Výsledky

Pozitivní změny se začaly projevovat zhruba po 2 měsících . Postupně se web začal umisťovat ve vyhledávačích na poměrně mnoho klíčových slov na předních pozicích, na velkou část dokonce na pozici první. To se odrazilo na nárůstu návštěvnosti z neplaceného vyhledávání o 350 %.

Časová osa SEO optimalizace webu Dolce Diva

Posun pozic vybraných klíčových slov ve vyhledávačích

Klíčové slovoGoogle
1. 8. 2012 → 21. 5. 2013
Seznam
1. 8. 2012 → 21. 5. 2013
salon krásy praha 10 → 1 5 → 1
kadeřnictví praha 21 → 3 23 → 1
kosmetika praha 44 → 43 60 → 2
prodlužování řas praha 21 → 6 12 → 3

Vývoj pozice klíčového slova „kadeřnictví praha“

Vývoj pozice klíčového slova kadeřnictví praha

Zvýšení počtu klientů o více než 100 %

Zvýšení návštěvnosti se pozitivně odrazilo na počtu nových klientů – došlo k celkovému nárůstu klientů o více než 100 %. Zcela konkrétní čísla o počtu klientů, které přivedlo přirozené vyhledávání, není možno přesně stanovit. Klienti nedokáží totiž zcela jednoznačně identifikovat, jestli se jednalo o placené či neplacené vyhledávání.

5.

PPC kampaň

Souběžně se SEO optimalizací byla zoptimalizována PPC kampaň AdWords do té doby spravována jiným dodavatelem a vytvořena PPC kampaň Sklik.V současné době PPC kampaň dopomáhá k lepší návštěvnosti webu zejména na klíčová slova, která mají v přirozeném hledání menší úspěšnost.

Podívejte se také na jednotný vizuální styl a tiskoviny Dolce Diva.

Nahoru
Předchozí projekt
Další projekt

Studio Bajola

Olga Bajková
Teličkova 6
751 24  Přerov 4

Kontakt

bajola@bajola.cz baaajola

Sociální sítě

Facebook LinkedIn

Máte zájem o spolupráci?

Požádat o cenovou nabídku

Zásady zpracování osobních údajů
Copyright © 2013, Olga Bajková